måndag 5 maj 2008

Back in business

Hej allihop! Bloggen lever igen!
Nu ska jag berätta vad jag har gjort sedan den 26:e mars:

- Köpt en lägenhet
- Stylat den gamla lägenheten
- Sålt en lägenhet
- Varit på 18 578 möten med banker och mäklare
- Åkt till Thailand
- Varit väldigt sjuk i Thailand
- Packat 67 flyttlådor
- Packat upp 3 flyttlådor
- Studerat olika tapetmönster
- Nästan läst ut Shantaram
- Fått ett förhandsex av John Ajvides nya bok Människohamn *älska*

Och här är jag nu. Inte kan jag börja på nya boken heller, för det nya hemmet är så stort, så stort så det måste vara någon annan här hemma för att jag ska våga mig på hans rysligheter. Som tur är har jag några sidor av Shantaram kvar. Vilken underbar bok! Ska skriva ordentligt om den sen när jag är klar.

Vet ni vad det här rummet ska bli då? Kanske, kanske ett fint, mysigt, underbart bibliotek...


4 kommentarer:

Bokbabbel sa...

biblioteeek, ljuvligt!! kul att du är tillbaka! :)

Jenny sa...

magix: ja, lovar att visa hur det blir sen! vad kul att det finns någon som fortfarande hittar hit. :)

Anonym sa...

Det låter som om du haft fullt upp :) Sjuk i Thailand låter dock inget vidare. Men kul med ny lägenhet. Dock ett par lådor kvar att packa upp, eller ;)

Anonym sa...

Å, blir avis! *är själv i flyttagen*

Måste bara säga att jag älskar din bloggs namn. ;)