onsdag 9 maj 2007

Beroende


Kollar in topplistan på Pocket Shop. Jag har läst 6 av 10 titlar. (De jag inte har läst har jag förkastat redan innan, inga favoriter.) Pocket Shop är min bästa vän. Ibland har de erbjudanden om tre böcker för hundra kronor, eller alla deckare till ett visst pris, eller sommarrea, och så vidare. Jag utnyttjar alla erbjudanden. Jag samlar stämplar och får hämta ut en fri bok då och då. Jag måste köpa minst en pocket varje gång jag är på en flygplats, trots att jag redan har packat ett gäng. Om jag är på semester måste jag ha med mig minst åtta pocketböcker. Jag lämnar inte hemmet utan en pocketbok i handväskan. Jag är en pocket-junkie.

3 kommentarer:

Bokidioten sa...

Hög igenkänningsfaktor! Jag önskade att jag läste böckerna i samma utsträckning som jag köpte dem. Ibland tror jag att det är tur att jag bor i en pocket-shop befriad håla!

Jenny sa...

Hehe, ja det råder ju aldrig direkt brist på något att läsa hemma. Men det är väl bra att man har lite att välja mellan. ;)

Hemliga kockan sa...

Jag - Hej jag heter Camilla och jag är pocketberoende.
Alla - Hej Camilla!