tisdag 28 augusti 2007

Reklam på hallmattan


"En ny tidning för dig som gillar språk". Den bör väl lämpa sig för mig som till och med har pluggat svenska på högskolenivå. Språktidningen är en ny publikation som verkar i samma anda som TV-programmet Värsta språket (som jag älskade). De har lämpligt nog värvat Fredrik Lindström så det bådar ju gott.

Hemsidan känns fräsch, modern och rolig vilket ger ett gott intryck av tidningen. Det är nästan så att jag blir sugen på att hoppa på erbjudandet om tre nummer för 99 spänn... Eller det kanske är någon generös medarbetare på redaktionen som vill sponsra med ett provex?

3 kommentarer:

Hans Persson sa...

Jag frågade efter Språktidningen på min lokala Presstop-butik häromdagen. Han bakom disken såg ut som ett frågetecken. Han hade aldrig hört talas om tidningen och hittade den inte i sina listor. Jag får försöka igen...

Marianne sa...

Jag gillar tidningen, även om jag inte hunnit läsa så mycket ur första numret än.

99 kronor för tre nummer är rena fyndet! Du kommer säkert inte att ångra dig.

Jenny sa...

hans: det var värst, de borde ju ha koll... kanske den bara ska säljas på prenumeration? eller så var den för ny helt enkelt.

marianne: ja, det låter bra! ska beställa.