fredag 8 juni 2007

Julafton mitt i sommaren

Sommarläsning från Bokus:
Brott av Karin Fossum, Jag går bara ut en stund av Isobel Hadley-Kamptz, Pojke försvunnen av Anna Jansson, Tyskungen av Camilla Läckberg, Luftslottet som sprängdes av Stieg Larsson, En flicka som kallas Alice av Kristin Hannah, Det ska bli ett sant nöje att döda dig av Magdalena Graaf och Dotter önskas av Katerina Janouch.

28 grader i skuggan, nybakta bullar från Gamla Enskede bageri, två lediga dagar. Nu sticker jag ut till kära C som väntar i skärgården. Stieg får också följa med.

4 kommentarer:

Hans Persson sa...

Oj, jag har visst redan läst hälften av ditt bokpaket! ;-)

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Ja, jag hade också läst en del av dessa böcker. Men visst är det kul att få paket hem! Man blir jätteglad och vill läsa alla böcker samtidigt. Själv måste jag göra "ole dole doff" för att jag ska kunna välja en bok.

Jenny sa...

hans: du, det är jag inte ett dugg förvånad över. ;)

madde: ja, jag älskar paket! håller med om att det är svårt att välja. ibland läser jag första sidorna i några, sedan är det bara att ta en helt enkelt... nu får semestern snart komma!