måndag 25 juni 2007

More more more

Mäh. Jag gjorde ju nyss en beställning på Bokus. Jag har hunnit läsa en av böckerna. Och nu är det redan en massa gottigt som jag vill klicka hem! Tur att det är semester snart. Jag planerar att umgås med mina böcker. Det blir nog bra. Ska bara meddela sambon att han får stå för det sociala inslaget på alla ställen vi ska kuska runt till i sommar.

Jag vill ha:
Mats Strandbergs Bekantas Bekanta (90-talet! Eurotechno! Nostalgi!)
Midvinterblod av Mons Kallentoft
Varulvsvalsen av Sigge Eklund
Hatet av Anders Nyqvist
Skumtimmen av Jonas Theorin
Hett av Bill Buford
Luder av Helen Walsh
(enkelt att komma ihåg när titeln består av bara ett ord)

Och så avrundar vi med en liten somrig kokbok:
Älskade jordgubbar - från drink till dessert av Elisabeth Johansson

Just det, jag fyller ju år snart! Jippijaj, önskelistan är klar.

Inga kommentarer: